JOŠ JEDAN USPJEH NAŠIH UČENIKA
Autor: Marko Sladoljev, 15. 4. 2015.
Ivan Tomić, učenik 7. e odjela naše škole, ove je školske godine kao polaznik Osnovne glazbene škole Rudolfa Matza sudjelovao na Natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa i na najvišoj državnoj razini u kategoriji solfeggija osvojio prvu nagradu.
Ivan Tomić, 7. e, uz izvrsne uspjehe i odlične ocjene koje postiže u redovnoj nastavi, s golemim entuzijazmom završava i Osnovnu glazbenu školu Ivana Matza gdje učeći sviranje klavira, usvaja i temelje glazbene teorije. Zahvaljujući izvrsnim rezultatima u kategoriji solfeggija, koje je postigao na regionalnom natjecanju u Zadru, Ivan je pod vodstvom mentorice Bernardice Kraljević, prof., stekao pravo sudjelovanja na državnom Natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa u organizaciji HDGPP-a i MZOS-a koje je održano u Dubrovniku 16. ožujka 2015.
U kategoriji učenika do 13 godina Ivan je na državnoj razini osvojio prvu nagradu ostvarivši i na usmenom i pismenom dijelu ispita maksimalnih sto bodova.
Ovaj uspjeh samo je dodatna potvrda i poticaj da Ivan svoje glazbeno školovanje od sljedeće godine nastavi u Srednjoj školi „Vatroslav Lisinski“ na teorijskom smjeru.
Čestitamo na svim dosadašnjim uspjesima i vjerujemo da će ovako uspješnu karijeru nastaviti i dalje.
30. tjedan,
22. do 25. travnja 2024.
26. travnja 2024. NENASTAVNI DAN
B turnus
4.b, c, e, f popodne
6. i 8. popodne
11.30 3.a, 3.e, 4.a, 4.d
1.a, 3.b, c, d ujutro
5. i 7. ujutro
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
I ove godine učenici nižih razreda su sudjelovali u projektnom danu DanBezVeze. Nositelj projekta je učiteljica informatike Ana Rašuo.
Učiteljica koje su sudjelovale: Katerina Lalić, Nikolina Tolj, Nika Maslać, Mateja Lukšić, Ana Rašuo
Bilo nam je jako zabavno, jedva čekamo iduću godinu!
Ovdje pogledajte što smo sve radili: