Read Your Way to Better English
Read Your Way to Better English školski je projekt koji se provodi koristeći digitalnu knjižnicu Oxford Reading Club s više od 700 naslova e-knjiga. Cilj ovog školskog projekta je potaknuti učenike na čitanje na engleskom jeziku te razviti kod učenika naviku i ljubav prema čitanju.
Namijenjeno je za učenike koji uspješno savladavaju nastavne sadržaje i pokazuju interes za dodatno učenje engleskog jezika. Učenike će se poticati na proširivanje vokabulara, izricanje svojeg mišljenja te motivirati za samostalno upoznavanje s književnim djelima. Ovim projektom svaki učenik unaprjeđuje svoje čitalačke sposobnosti i vještine, razvija svijest o važnosti i utjecaju čitanja te razvija različite vrste pismenosti. Učenik također razvija vještine upotrebe IKT-a tijekom korištenja digitalnog obrazovnog sadržaja.
U slobodno vrijeme učenici će čitati knjige na engleskom jeziku, prilagođene njihovom uzrastu te razini znanja. Nakon samog čitanja i rješavanja zadataka razumijevanja, vokabulara i gramatike učenici će na satovima dodatne nastave engleskog jezika analizirati i interpretirati pročitano kroz kreativan rad.
Učiteljice engleskog jezika koje su uključene u projekt su:
a) Jelena Cvrlje (za učenike 5. razreda)
b) Nikol Butina (za učenike 6. razreda)
c) Maja Dolenec (za učenike 7. razreda)
Veselimo se čitanju knjiga na engleskom jeziku!
„Today a reader, tomorrow a leader.” M. Fuller
Članovi našeg kluba i ljubitelji čitanja su:
Dragi petaši,
vidimo se 14.12.2023. u 12:20h na satu dodatne nastave iz engleskog jezika. Bit ćemo u staroj knjižnici.
Pozdrav,
Teacher Jelena
Uvodna prezentacija i upoznavanje s projektom (20.10.2023.)
Na uvodnoj radionici i prezentaciji učenici su upoznati s projektom Read Your Way to Better English i Oxford Reading Club web stranicom te digitalnom knjižnicom. Razgovarali smo o knjigama, književnim žanrovima i prednostima čitanja.
Učenicima je objašnjeno kako će pronaći e-knjigu po svom izboru i kako će koristiti različite funkcionalnosti ORC-a poput pronalaženja nepoznatih riječi, spremanja istih u vlastitu listu riječi, korištenje olovke kako bi podcrtao/la zanimljive rečenice, slušanja teksta, rješavanja zadataka za razumijevanje pročitanog teksta ili gramatike, ...
Na kraju su učenici dobili zadatak istražiti koju knjigu bi preporučili u svojoj grupi za prvo čitanje (Oxford Read and Imagine).
Krenimo zajedno u avanturu čitanja!
"I love the way that each book — any book — is its own journey.
You open it, and off you go…" S. Creech
Invisible! by Paul Shipton (učenici 7.razreda, 3.11.2023.)
Učenici 7. razreda su odabrali i pročitali knjigu Invisible! (autor Paul Shipton). U knjizi je glavni lik Cooger vrlo pametan, ali je i kriminalac. Mogu li ga Ben i Rosie zaustaviti u krađi Djedovih izuma - i zlatnih poluga u banci?
Na to pitanje, ali i ostala pitanja su učenici na satu odgovarali kako bi interpretirali i analizirali djelo. Učenici su ispunili i nastavni listić My Book Review gdje su trebali napisati osnovne podatke o knjizi, sažetak radnje, ali i ocijeniti knjigu. Domaća zadaća i kreativan rad je osmišljen u obliku pisanja kraćeg sastavka na istu temu - Invisible! (An Invisibility Story). Jedva čekamo pročitati njihove priče!
The Game by Paul Shipton (učenici 5. razreda, 16.11.2023.)
Učenici 5. razreda su odabrali i pročitali knjigu The Game (Paul Shipton). Glavni lik Ben ne može čekati kako bi isprobao Djedovu kompjutorsku igricu – ali iz igre on više ne može van. Ben je u opasnosti i treba pomoć svoje sestre Rosie. Mi smo jedva dočekali saznati što se dogodilo te smo se našli kako bi popričali o knjizi i interpretirali djelo. Uz nastavni listić My Book Review smo prošli radnju knjige, karakterizaciju likova, ilustrirali naslovnicu knjige te smo ju na kraju i ocijenili. Veselimo se idućoj avanturi uz Bena i Rosie!
Kutak za Oxford Reading Club!
U učionici za engleski jezik se nalazi Oxford Reading Club kutak gdje će biti izloženi radovi učenika nakon svake pročitane knjige.
Smotra primjera dobre prakse na Oxford University Press konferenciji u Zagrebu (2.12.2023.)
Fotografije su preuzete od organizatora - Oxford University Press i Profil-Klett.
Učiteljice engleskog jezika Jelena Cvrlje i Maja Dolenec sudjelovale su na 20. Oxford University Press konferenciji za učitelje engleskog jezika koja se održala 2.12.2023. u Zagrebu. U sklopu plenarnog predavanja o projektu Read Your Way to Better English teacher Jelena i teacher Maja su opisivale svoj rad s učenicima, podijelile iskustva te pokazale radove naših učenika u Oxford Reading Club-u. Ponosne smo što je naša Škola predstavljena kao uspješan primjer dobre prakse.
14. tjedan,
4. do 8. prosinca 2023.
B turnus
4.b, c, e, f, 6. i 8. popodne
11.30 3.a, 3.e, 4.a, 4.d
1.a, 3.b, c, d, 5. i 7. ujutro
« Prosinac 2023 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
I ove godine učenici nižih razreda su sudjelovali u projektnom danu DanBezVeze. Nositelj projekta je učiteljica informatike Ana Rašuo.
Učiteljica koje su sudjelovale: Katerina Lalić, Nikolina Tolj, Nika Maslać, Mateja Lukšić, Ana Rašuo
Bilo nam je jako zabavno, jedva čekamo iduću godinu!
Ovdje pogledajte što smo sve radili: