POSJET OSMIH RAZREDA VUKOVARU
Autor: Mladen Ćurić, Ivanka Brađašević, 8. 3. 2017.
7. veljače 2017. osmaši naše škole, u okviru projekta Posjet osmih razreda Vukovaru, koji je proveo Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar, krenuli su u dvodnevni posjet gradu heroju.
Učenici su imali priliku posjetiti memorijalne lokalitete: MCDR Vukovar, Kukuruzni put – Put spasa, Spomen-dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti, Memorijalno groblje žrtava Domovinskog rata, Mjesto sjećanja – Vukovarska bolnica '91., Spomen-dom Ovčaru te Masovnu grobnicu Ovčara. U Gradskom muzeju Vukovar i Muzeju vučedolske kulture naučili smo o povijesti i kulturi grada i okolice. Slušali smo dva zanimljiva predavanja: Domovinski rat te Bitka za Vukovar. Po završetku posjeta upriličen je kviz znanja. Sudionici su bili učenici svih škola koji su toga dana bili u posjetu Vukovaru. Naravno, tematika kviza bila je Domovinski rat (upotpunjeno saznanjima o njemu u dva protekla dana).
Cilj projekta i takvog oblika nastave je učenje o Domovinskom ratu, njegovim vrijednostima i posljedicama, ali i pouka o važnosti mira, tolerancije, rješavanju sukoba razgovorom, a ne ratom.
Terenska nastava je zasigurno bila nešto što nam se utisnulo u sjećanje, kako zbog novih spoznaja o Domovinskom ratu, Vukovaru i njegovoj važnosti u obrani Hrvatske, tako i zbog posebnog ozračja u samom gradu. Velika stradanja nisu bila uzaludna: ona nas potiču na sućut, domoljublje, jedinstvo. To jedinstvo, kao i moje osjećaje poslije našeg posjeta Vukovaru, riječima je vjerojatno najsnažnije izrazio poginuli Siniša Glavašević – književnik, novinar, ratni izvjestitelj, učeći nas svojim primjerom domoljublju i žrtvi: „Grad – to ste vi!“
Matea Mršo, 8. b
ODLAZIM.pdf (173.15 KB)
GRAD_HEROJA.pdf (170.96 KB)
Vukovarsko_jutro.pdf (178.20 KB)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |